Hilarisch amateurtoneel in het Gronings Dialect

Toneelvereniging 't Centrum Musselkanaal

Moi! Wie binn’n Toneelvereniging ’t Centrum uut Muzzelknoal…

…en we verzorgen hilarische toneelavonden in het Gronings Dialect. Wij zijn een enthousiaste groep amateurs die jaarlijks een nieuwe komedie in het Gronings instudeert. Je bent van harte welkom bij onze jaarlijkse voorstelling in Geert Teis! Je kunt ons boeken om een verenigings- of bedrijfsavonden te verzorgen.

Gronings Toneel

Onze stukken zijn in het voornamelijk in Gronings Dialect. Afhankelijk van de rol kan het ook zijn dat we af en toe het dialect achterwege laten.

Eigen techniek en decor

Wij hebben een eigen geluid- en verlichtingsinstallatie en bouwen ons eigen decor op. Wil je ons boeken? Dan regel jij de locatie en wij regelen het toneel.

Jaarlijks een nieuwe klucht

Jaarlijks studeren wij een nieuw en stuk in voor een avondvullend programma die geboekt kan worden. En voor ons jaarlijks optreden in Geert Teis te Stadskanaal

Toneel in’t Grunnegs.. ’t kon minder!

Op zoek naar een toneelvereniging uit Groningen? Je kunt ons boeken voor een avond of middag- vullend toneelstuk in het Gronings dialect op locatie. Ideaal voor een club of bedrijfsavond!